Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:04:55+01:00
1) Ponieważ drewno nie przewodzi ciepła dlatego sie nie oparzysz jak mieszasz gorąca zupe xD bo metalową nie dałbyś rady xD

2)zimą przewody są naprężone bo kurczą się przy niskich temperaturach
latem zwisają swobodnie, bo rozszerzają się pod wpływem wzrostu temperatury
1 1 1
2010-02-17T18:07:14+01:00
2) Zimą przewody są napręzone, bo kurczą się przy bardzo niskich temp. a latem normalnie, swobodnie sobie zwisają ;))

1) Ponieważ drewniana łyżka nie przewodzi ciepła tak jak metalowa.

;DD
1 5 1
2010-02-17T18:08:54+01:00
1. Zupę mieszamy drewnianą łyżką ponieważ drewno nie przewodzi tak bardzo ciepła jak np. łyżka metalowa.
2. Kable w zimę są naprężone a latem zwisają poniważ działa na nich wysoka temperatura - latem a zimą niska.