Odpowiedzi

2010-02-17T20:17:42+01:00
A) wezbrań które w Polsce występują w lecie - okres obfitszych opadów deszczowych
b)wezbrań które występują w Polsce na wiosnę - okres roztopów (rozpuszczają się śniegi)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:25:06+01:00
A)opady ( lipiec to najbardziej deszczowa pora roku dlatego są wezbrania)
b)Roztopy śniegu+opady
c)Małe sumy opadów

Na pewno dobrze, bo moja mama robiła, a jest geografem ; )

Prosze weź moją odpowiedź jako najlepszą, bo dostane dodatkowe punkty ! Proszę !!! ; ))
1 5 1