Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:14:44+01:00
Bez ciekawości niema mądrości
Ludzie powinni mieszać się wyłącznie w swoje sprawy.
Prawdziwi podróżnicy to Ci którzy podróżują
podróże kształcą
Aby poznać człowieka, trzeba zostać jego towarzyszem podróży. Długie podróże — długie kłamstwa, I najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku, Jeżeli udajesz się w daleką podróż, nie bierz sobie za towarzysza kłamcy i złodzieja, a za wierzchowca konia słabego i delikatnego, Nie ten dużo umie, kto długo żyje, ale ten, kto wiele podróżuje, Ludzi poznaje się najlepiej w czasie długiej podróży oraz grając z nimi w szachy. Szczęście i nieszczęście — dwaj podróżni; jeden z nich dziesięć domów ominie, do jedenastego zawita, a drugi w każde drzwi zagląda, Zamiast wybierać się w podróż z tysiącem łan, lepiej wybrać się z tysiącem doświadczeń, W dzień odjazdu nie zaczyna się przygotowań do podróży. Podróży końcem jest dom, ziemia - końcem życia
5 4 5
2010-02-17T18:15:22+01:00
Komu w droge, temu czas
wybierać się jak sójka za morze
Chcesz się dowiedzieć prawdy o sobie, pokłóć się z przyjacielem.
Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • n132
  • Początkujący
2010-02-17T18:15:36+01:00
1) wybiera się jak sójka za morze
2)prawdziwi podróżnicy to Ci, którzy podróżują
3)podróże kształcą
4)i najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku
5)ciekawość to pierwszy stopień do piekła
6)bez ciekawości nie ma mądrości
7)ciekawość zabiła kota
13 4 13