Witam.
Moglibyście mi to przetłumaczyć ( z polskiego na niemiecki) :
1. Baton czekoladowy ( Schokoriegel ) za jedyne 2€. Bardzo smaczne. Warto kupywać, taka cena nigdzie się nie powtórzy.

2. Pomidory. ( Tomaten ) Bardzo zdrowe, z naturalnej hodowli. Tylko 3€ za kilogram. Świetnie nadają się na sałatkę!

3. Bardzo smaczne ciastka ( Kekse ). Ciastka najlepiej zjeść z rodziną w chłodne, zimowe wieczory. Jedyne 3€ za paczkę!
Możecie przetłumaczyć tylko jedno. Dam najleprzą temu kto najwięcej napisze.
Z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-02-17T18:13:52+01:00
1. Baton Schokolade (Schokoriegel) für nur 2 €. Sehr lecker. Kupywać wert, wird der Preis nicht wiederholt werden überall 2. Tomaten. (Tomaten) Sehr gesund, wobei die natürliche Aufzucht. Nur 3 € pro kg. Gut geeignet für Salat! 3 Sehr leckere Kekse (Kekse). Kekse mit seiner Familie essen, am besten in den kühlen Winterabenden. Nur 3 € pro Packung!


Proszę powinno byc dobrze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:48:03+01:00
1.Baton Schokoriegel für nur 2 €. Sehr lecker. Kupywać wert, wird der Preis nicht überall wiederholt werden.

2. Tomaten. (Tomaten) Sehr gesund, wobei die natürliche Aufzucht. Nur 3 € pro kg. Gut geeignet für Salat!

3. Sehr leckere Kekse. Kekse mit seiner Familie essen, am besten in den kühlen Winterabenden. Nur 3 € pro Packung!

Proszę=**