Odpowiedzi

2010-02-17T18:16:01+01:00
Należy wówczas udać się do lekarza,aby otrzymać fachową pomoc . W wypadku ukąszenia podaje się surowicę przeciwjadową
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:16:27+01:00
Trzeba powoli odejść, nie robić gwałtownych ruchów i nie -panikować.
Trzeba być spokojnym, znalezc żódło i namoczyć nią kark, zgięcia przy kolanachi łokciach. Jeżeli nie ma żródła to ziemią. Dzwonimy po pogotowie lub zanosimy na rękach osobe ukąsząną do auta i zawozimy na pogotowie ;) myśle że pomogłam ;P
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:17:02+01:00
Gdy nas ugryzie żmija powinniscmy jechac na pogotowie gdzie nam podadza surowice.ale zanim pojedziemy na pogotowie rane powinnismy opukac woda nastepnie unieruchomic a nastepnie nad rana rałozyc opaske uciskowa.
Zmija nigdy cie nie zaatakuje, tylko działa we własnej obronie