Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:52:42+01:00
Pozwól mi wziasc Cie za reke,
pozwól spojżeć w swoje oczy,
kiedy tylko zechcesz w dzień czy w nocy
moge być przy tobie, czuwać tuż za rogiem,
patrzeć jak śpisz, napisać ci miłosny list....

Kiedy tylko się odezwiesz,
mogę się wpatrywać w ciebie,
kiedy tylko zechcesz w dzień czy w nocy,
nawet wtedy,gdy się ze mną droczysz...

możesz coś dopisać jak chcesz...wiersze i piosenki to moja specjalność;)
1 4 1
2010-02-17T19:20:10+01:00
Moja miłość, ta do Ciebie,
Nie zna ponad wszystko granic,
Będąc z Tobą, Jestem w niebie,
I nie oddam Ciebie, za nic,

Ja tak bardzo kocham Cię...
Nikt tego nie zrozumie...
Co przeżywam widząc Cię...

Moja pieśń.. właśnie ta..
Jest tylko do Ciebie skierowana,
Ja piszę ją, dlatego że,
Najbardziej na świecie, kocham właśnie Cię,
Moja pieśń.. jest dla Ciebie
Piszę ją, a pisząc jestem w siódmym niebie...
Wiem, że Ci na pewno spodoba się,
Wiem, że docenisz moją pracę ..
1 3 1