Odpowiedzi

2010-02-17T18:19:27+01:00
H^2=8^2-4^2 => h=4pier3
h^2=10^2-5^2 =>pierw z 75
h^2=2pier5^2-pier5^2= >pier z 15
h^2=5pier2^2- (5pierz2 /2)^2 =>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:24:58+01:00
"/" zastepuje kreske ulamkowa
a).
a=8
h= a*√3 / 2
h= 8√3 / 2
h= 4√3

b).
a=10
h= 10√3 / 2
h= 5√3

c).
a= 2√5
h= (2√5)√3 / 2
h= 2√3 * √15 / 2
h= 2√45 / 2
h=√45
h=3√5

d)
a= 5√2
h= (5√2)*√3 /2
h= 5√3 * √6 /2
h=5 √18 /2
h=5*3√2 /2
h=15√2 /2
h=7,5√2