Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:17:39+01:00
10x +10= 25x
10x - 25x = -10
-15x=-10 / :-15
x= 10:15
x= dwie trzecie
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:17:52+01:00
5x+5x+10=25x
5x+5x-25x=-10
-15x=-10/-15
x=0,66
2010-02-17T18:20:52+01:00
5x +5x - 25 x = -10
-15x = -10 \ - 15
x = w przyblizeniu 0,66


x zostaly przeniesione na strone lewa a na prawa same cyfry.Tylko przy zmianie strony zmieniamy tez znak na przeciwny,pozniej dzielimy przez cyfre stojaca obok x. No i mamy wynik.