Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:18:20+01:00
Energiczny - osoba pełna życia, chętna do pracy
agresywny - człowiek nerwowy, nadpobudliwy, skłonny do bójek
tolerancyjny - szanuje innych np. murzynów
niekonfliktowy - osoba która stara się unikać kłótni
2010-02-17T18:24:26+01:00
Energiczny-taki czlowiek ,ktory szybko i zwawo sie porusza ,cos robi,nie slimaczy sie
agresywny-to czlowiek nieobliczalny,ktory jest zdolny uzyc sily
tolerancyjny-to osoba ktora,nie potepia innych np .za ubior,poglady
niekonfliktowy-czlowiek,ktory w spokoju przyjmuje kazde rozwiazanie