Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:22:04+01:00
A) despotą- bezwzględny, narzuca innym swą wolę
b) nikczemnikiem- niegodziwy, chytry
c) altruistą- bezinteresowny, niesamolubny
d) egoistą- samolubny, interesowny
e) erudytą- uczony, wykształcony
f) filantropem- dobroczyńca, fundator
15 3 15
2010-02-17T18:24:37+01:00
A) despota - autokratyczny, bezwzględny
b) nikczemnik - podły, niegodziwy
c) altruista - bezinteresowny, poświęcający się innym
d) egoista - samolubny, obojętny na los innych
e) erudyta - zaznajomniony z tematem, oczytany
f) filantrop - dobroczynny, wspomagający
9 4 9
2010-02-17T18:24:57+01:00
A)despota- bezkompromisowy, narzucający ( się)
b)nikczemnik- naganny, niegrzeczny
c)altruista- bezinteresowny, pomocny
d)egoista- samolubny, przemądrzały
e)erudyta- mądry, ambitny
f)filantrop- pomocny, dobry

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
10 4 10