Odpowiedzi

2010-02-17T18:28:59+01:00
Dnia 12.06.10 wyjeżdżam z rodziną na kemping.Do domu wrócę ok dnia 24.06.10.Pojadę swoim samochodem nad morze i zabiorę moją przyczepę kempingową a w miej prowiant, ubrania,mapę i kilka innych nie zbędnych przedmiotów nad morzem.
Czas spędzę wylegując się na plaży, kapiąc się w naszym pięknym Bałtyku i zwiedzając nadbrzeżne miasta.Mam nadzieję ze pogoda mi będzie sprzyjać
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:33:31+01:00
Jeśli to ma być wypracownanie to:
Na początku wakacji planuję pojechać na mazury, na camping. Razem z czwórką moich przyjaciół planujemy w zostać tam na dłużej, wyjazd jest już planowany od dość dawna. Postanowiliśmy że wyjdziemy 07 lipca. Powrotu na razie nie planowaliśmy ale, wydaje mi się, że nie wrócimy później niż 21 lipca. Tata Pawła ma nas zawieźć tam samochodem, chyba że coś mu wypadnie to będziemy musieli jechać pociągiem albo iść na żywioł i łapać "stopa". Mazury przede wszystkim kojarzą się z jeziorami, dlatego też swoją przyczepę campingową umieścimy nie daleko jakiegoś zbiornika wodnego. Zabieramy ze sobą rowery, chcemy zdrowo spędzać czas. Wieczorne podróże po leśnych dróżkach mazur będą niezapomniane. Na pobliskich jeziorach na pewno będzie można wypożyczyć jakąś łódkę albo jacht, chętnie ze znajomymi popływamy. Nie koniecznie łodzią ale na pewno zabawa w wodzie będzie sprzyjała naszej kondycji jak i umileniu sobie czasu. Chłopaki biorą wędki, będziemy łowić ryby, które potem na pewno zjemy na kolację.
Jadąc na mazury nie bierzemy ze sobą komórek, aparatów i tego typu urządzeń. Chcemy odpocząć od miejskiego hałasu i pobyć w ciszy chociaż kilka dni. Wybraliśmy te dni w których zapowiadano ładną, słoneczną pogodę, bezchmurne niebo i zero opadów deszczu. Oczywiście wszystko może się zmienić znając naszą polską pogodę lubiącą robić nam figle, ale nawet najgorsza pogoda nie przeszkodzi nam w dobrej zabawie. Liczę na świetną pogodę jak i zabawę z najlepszymi przyjaciółmi

Mam nadzieje że pomogłam :)