Odpowiedzi

2010-02-17T18:24:40+01:00
Caritas powstał w:
1890 r . Paryż
1897 - niemcy
Austria 1900
Zajmuję się Dawaniem Jedzenia Ubrań potrzebującym tzn . Dają Dary Osobą biednym ,
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:28:01+01:00
Caritas został utworzony w roku 1897 przez L. Wertmann w Niemczech.
W innych państwach zaczęły tworzyć się inne ośrodki pomocy i w rezultacie w roku 1924 zostały one połączone w międzynarodową organizację Caritas.
Caritas jest organizacją charytatywną.
18 3 18
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:54:24+01:00
Caritas Polska jest instytucją charytatywną Konferencji Episkopatu Polski. Została założona w 1989r. Udziela pomocy doraźnej i długofalowej, materialnej i finansowej osobom bezrobotnym, bezdomnym, chorym, starszym, dzieciom z rodzin ubogich a także imigrantom i uchodźcom. Caritas udziela również pomocy humanitarnej ofiarom wojen, kataklizmów i nieszczęść naturalnych poza granicami Polski.
19 3 19