Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:22:38+01:00
Gęstość mosiądzu = 8440 kg/m³

d = m/V (d = gęstość, m - masa, V - objętość)

po przekształceniu:

V = m/d

Tak więc:
V = (20/100) ÷ 8440 = 0,000023 m³ = 0,000023 x 1000 x 1000 cm³ = 23 cm³

zamiast "/" zrób kreskę ułamkową
x - to "razy"
41 3 41
2010-02-17T18:29:32+01:00
Gęstosc mosiądzu: 8440 kg/m³
'ro'-gęstość
'ro'=m/v /×v
'ro'×v=m /: 'ro'
v=m/ 'ro'
m=20dag= 0,2kg
v= 0,2kg : 8440kg/m³=0,0000237m³=23,7cm³
26 3 26