Wykonaj działania

z obliczeniami proszę ;) i w miarę szybko ;))

a ) 11 razy (-11) + (-12) razy ( -12) + 13 razy (-13)

b)1 2/3 (-9) - 4 2/7 razy 1.4 + ( - 3 3/5) razy ( - 1 1/9)

c) -(-2 4/5) razy ( -3/7) -(- 3.6)razy (-2 /9) - 4,9 razy ( - 3/14)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:36:20+01:00
A) 11*(-11)+(-12)*(-12)+13*(-13)=-11²-12²-13³ = -121-144-169=-434
b) 1 i 2/3*(-9)- 4 i 2/7* 1.4+ (-3 i 3/5) * (-1 i 1/9) = -7 i 1/3 - 6 + 4 = 9 i 1/3
c) -1.2-0.8*(-2/9)-1.05 = 2.07
2010-02-17T18:38:41+01:00
A ) 11*(-11) + (-12)*( -12) + 13*(-13)=-121+144-169=-146

b)1 2/3*(-9) - 4 2/7*1.4 + ( - 3 3/5)*( - 1 1/9)=5/3*(-9)-30/7*1,4+(-18/5)*(-10/9)=-15-6+4=13