Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T10:12:39+02:00
Dla moich rodziców z pewnością też i dla dziadków najważniejsza jest rodzina.
Bo jak się mówi gdy wszyscy przyjaciele odejdą ona zostanie.
Żaden z przyjaciół nie jest wierniejszy od członka rodziny.
Każdy z nas najlepiej czuje się w towarzystwie rodzinny. Tym czego oni by za nic w świecie nie oddali to atmosfera i emocje które są obecne w każde święta czy też przy spotkaniach rodzinnych
2009-10-14T10:12:48+02:00
Według mnie, najważniejszą wartością w życiu jest miłość. Jeżeli nikt by cie nie kochał byłbyś samotny i smutny. Wiele ludzi uważa, że w życiu najważniejsze są pieniądze. To prawda, bez pieniędzy nie można zaspokoić swoich podstawowych potrzeb życiowych tj. żywienia, ale po cóż ci pieniądze, gdy nie masz przyjaciół, którzy obdarzają cie uczuciem, szczególnie tak wielkim jak miłośc.