Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:33:19+01:00
Guzik w koszuli,podkoszulku,bluzie,kurtce
3 2 3
2010-02-17T18:35:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:35:54+01:00
Zacznijmy tradycyjnie, oczywiście jest bardoz potrzebny żeby zapoiąć ubranie, ponad to może służyć do ozdoby. Można z niego zrobić naszyjnik i kolczyki... (próbowałam ;d), można się nim bawić w pchełki, bądź używać jako pionek do gry. Dla osób o duszy artystycznej, jest to bardzo dobry materiał na interesujący kolaż, wyklejankę itp.
6 4 6