Wykonaj Dzielenie
a) 36 : (-4)
b) (-42) : (-7)
c) (-72) : 9
d) (-2,1) : 0,7
e) 6,5 : (-1,3)
f) (7,7) : 0,1
g) (-4,8) : (-12)
h) (-9,1) : (-13)
i) 8,46 : (-6)


a) (-5 2/3) : (-2 5/6)
b) 0 : (1 1/2)
c) (-0,8) : 0,5
d) (-1,2) : (-0,03)
e) 3,6 : (-0,9)
f) (-1) : 2 1/2
g) 3 1/3 : (2 2/9)
h) (-5 1/3) : (- 8/11)
i) (-7/2) : (-3,5)

2

Odpowiedzi

2010-02-17T18:38:48+01:00
A) 36 : (-4)= -9
b) (-42) : (-7)=6
c) (-72) : 9=-8
d) (-2,1) : 0,7=-3
e) 6,5 : (-1,3)=-5
f) (7,7) : 0,1=77
g) (-4,8) : (-12)=0,4
h) (-9,1) : (-13)=0,7
i) 8,46 : (-6)=-1,41

a) (-5 2/3) : (-2 5/6)=2
b) 0 : (1 1/2)=0
c) (-0,8) : 0,5=-1,6
d) (-1,2) : (-0,03)=40
e) 3,6 : (-0,9)=-4
f) (-1) : 2 1/2=-0,4
g) 3 1/3 : (2 2/9)=1
h) (-5 1/3) : (- 8/11)=22/3
i) (-7/2) : (-3,5)=1
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:39:50+01:00
A) 36 : (-4) = -9
b) (-42) : (-7) = 6
c) (-72) : 9 = -8
d) (-2,1) : 0,7 = -3
e) 6,5 : (-1,3) = -5
f) (7,7) : 0,1 = 77 (jeśli przy tym 7,7 miał być minus to wynik oczywiście na minusie)
g) (-4,8) : (-12) = 0,4
h) (-9,1) : (-13) = 0,7
i) 8,46 : (-6) = -1,41


a) (-5 2/3) : (-2 5/6) = (-52/3) * (-6/25) = 104/25 (podzielić przez -25/6 znaczy pomnożyć przez -6/25)
b) 0 : (1 1/2) = 0
c) (-0,8) : 0,5 = -1,6
d) (-1,2) : (-0,03) = 40
e) 3,6 : (-0,9) = - 0,4
f) (-1) : 2 1/2 = -1 * 2/21 = -2/21
g) 3 1/3 : (2 2/9) = 32/3 * 9/22 = 96/22 (jeśli przy tym 22/9 miał być minus to wynik oczywiście na minusie)
h) (-5 1/3) : (- 8/11) = (-51/3) * (-11/8) = 561/24
i) (-7/2) : (-3,5) = (-3,5) : (-3,5) = 1
16 4 16