Odpowiedzi

2010-02-17T18:38:01+01:00
W manufakturach prace wykonywano recznie nie za pomoca jakichs urzadzen jak w fabryce i w manufakturach kolejne osoby wyspecjalizowane w jakiejs dziedzinie wykonywaly prace
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:39:35+01:00
Manufaktura to duży zakłąd produkcyjny, w którym istnieje podział pracy, ale prace są wykonywane ręcznie baz użycia maszyn. Podobny zakład to fabryka, ale w niej produkuje się przy użyciu maszyn.