Proszę przetłumaczcie mi to na polski !! kl. 6 ,,new english zone'' str 54. 2 paragraf!!! PROSZE DUZO PUNKTOW!!!

So we spent year in sydney. It was interesting. Because Sydney is so different from Cambridge. It's a bigger city and much more modern. Sydney is warmer than Cambridge in the summer and the winter, and it isn't as windy.And the wildflife is fantastic! The Australian animals, birds and plts are very different from home. I saw hundreds of kangaroos

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:36:01+01:00
Więc spędził miesiąc w Sydney. To było interesujące. Ponieważ Sydney jest tak różny od Cambridge. Jest to miasto większe i bardziej nowoczesne. Sydney jest cieplej niż w Cambridge w lato i zima, i to nie jest tak windy.And wildflife is fantastic! Australian zwierząt, ptaków i plts bardzo różnią się od domu. Widziałem setki kangury
2010-02-17T18:38:20+01:00
So którego spędziliśmy rok w sydney. To było interesujące. Ponieważ Sydney jest tak inne niż Cambridge. To są większe miasto i dużo więcej nowocześniejszy. Sydney jest cieplejsze niż Cambridge w lecie i zimie i to nie jest jak wietrzne.I wildflife jest fantastyczny! Australijskie zwierzęta, ptaki i plts są bardzo inne niż dom. Widziałem setki kangurów

tak mi wyszło po przetłumaczeniu, mam nadzieję, że pomogłam, proszę o naj.
2010-02-17T18:39:08+01:00
Tak więc spędzałem rok w Sydney. To było interesujące. Dlatego że Sydney jest tak różny od Cambridge. Jest dużo większym miastem i o wiele bardziej współczesnym. Sydney jest chłodniejsze niż Cambridge w lato (letni) i zimę, nie jest jak wietrznie ale jest fantastycznie! Australijskie zwierzęta bardzo się różnią od tych w Cambridge. Zobaczę setki kangurów.