Odpowiedzi

2010-02-17T18:35:26+01:00
Miłosierdzie można okazać innym ludziom pomagając im.

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:38:12+01:00
Miłosierdzie możemy okazać każdemu potrzebującemu pomocy człowiekowi. Przykładem takiego zachowania jest np. wsparcie finansowe biedniejszych od nas. Możemy także okazać bliźniemu miłosierdzie poprzez modlitwę...
5 4 5
2010-02-17T18:39:06+01:00
Miłosierdzie można udzielić osobom biednym , chorym , potrzebującym . Można do zrobić dając im pomocną dłoń , pomóc im w różnych sytuacjach w których sobie sami nie poradzą .
1 5 1