Odpowiedzi

2010-02-17T18:36:27+01:00
Kochanej Moniczce z okazji I komunii świętej dedykuję tę biblię. Niech będzie dla Ciebie wskazówką przez życie.
siostra Kasia
2010-02-17T18:39:25+01:00
Mądrej i godnej naśladowania Ani , za wspaniałe osiągnięcia naukowe i wzorowe zachowanie .

MAMA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:40:42+01:00
"Przyjaciel-ktoś, przed kim można głosno myslec"
[Ralph Emerson]
Oli,
na której zawsze mogłam polegac, która zaskakiwała mnie swoja wyobraznią i pomysłowością.Przyjaciółce na pamiatke, szczesliwych dni młodosci.
Kamila Skoczek
Warszawa, 02.07.1998

ps. licze na naj
ps2.dostałam za to 5