Odpowiedzi

2010-02-17T18:38:59+01:00
Ponieważ zimne powietrze jest ciesze od ciepłego i zimne opada na dół i dlatego marzną nogi.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:40:22+01:00
Ponieważ zimno wpadające do pomieszczenia przez drzwi, wypełnia izbę "od dołu" - tzn. od podłogi. z racji tego, że stoimy na podłodze bez ruchu, odczuwama n a j p i e r w zimno poprzez nogi a potem innych części ciała .

Powodzenia ;)
10 3 10
2010-02-17T18:40:50+01:00
Ponieważ ciepło idzie zawsze do góry a zimno na dół dowodem jest to jak np jestes w saunie gry załozysz 2 termometry jeden u góry drugi na dole to u góry bedzie powiecmy 100*C lecz na dole bedzie o 30*C mniej mam w domu saune i nawet to sprawdzałem

druga definicja to jest to ze na stopach koło kostek masz najcieńszą warstwe tłuszczu
5 4 5