Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:39:05+01:00
Główny cel mitozy to zwiększenie liczby komórek, przy zapewnieniu równomiernego podziału materiału genetycznego do komórek potomnych
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:40:45+01:00
Podział jądra komórkowego oraz zwiększenie liczby komórek
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:42:03+01:00
Odpowiada ona za namnażanie się komórek budujacych organizm z wyłączeniem komórek płciowych.
2 4 2