Odpowiedzi

2010-02-17T18:47:40+01:00
-prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie
-przyjaźń buduje niezgoda rujnuje
-Na samotność skazują człowieka nie wrogowie, lecz przyjaciele.
-Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą
-Wrogowie często mówią prawdę, przyjaciele nigdy
-Przyjaźń jest subtelną rozkoszą szlachetnych dusz.
-Przyjaciele nie są zainteresowani burzami, które przeżywasz, ale chętnie korzystają z twego statku.
-Powiedz mi, kto są twoi przyjaciele, a powiem ci, kim jesteś. Od tej zasady historia zna jeden wyjątek: Judasz, którego znajomościom nie można nic zarzucić
-Przyjaciel to człowiek, który wie wszystko o tobie i wciąż cię lubi.
-Lepiej umrzeć, niż zdradzić swoich przyjaciół.
-Prawdziwa przyjaźń to doskonała harmonia tego, co ludzkie z tym, co boskie.
-Doskonała przyjaźń rodzi się między dobrymi oraz między tymi, co osiągnęli jednoczący stopień cnoty.
-To jest prawdziwa przyjaźń - osłaniać innych nawet kosztem siebie.
-Przyjaźń jest drzewem, pod którym możemy się schronić.
-Przyjaźń jest łańcuchem uczuć chłodnych i serdecznych, z tą tylko różnicą, że chwile oziębienia należą do rzadkości.
-Przyjaźń jest podstawą każdej miłości.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:52:25+01:00
1. Przyjaciół poznaje się w biedzie.
2. Przyjaźń buduje-niezgoda rujnuje.
3.Wspaniałomyślność jest istotą przyjaźni.
4. Wymówki nie masz,gdy przyjaciel prosi.
5. Przyjaźń na śmierć i życie.
6.Przyjaciel to ten kto przychodzi, gdy inni wychodzą.
7.Przyjaźń bez zaufania nic nie warta.
8.Przyjaźń szkolna i wojskowa-najtrwalsze.
8 4 8