The stars in your smile
The glow of your hair
Stars are always present
When you are there

I can always see
The stars in your smile
Spend some time with me
Please stay for a while

When you aren't present
For only one day
Since you are not there
Stars just fade away

Roses are red,
Violets are blue.
Sugar is sweet,
And so are you

Przetłumaczy mi ktoś? ;-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:40:05+01:00
Gwiazdy na twoim uśmiechu
Blask Twoich oczu
Gwiazdy są obecne zawsze
Kiedy ty tu jesteś

Ja potrafię zawsze zauważyć
Gwiazdy na twoim uśmiechu
Spędź trochę czasu ze mną
Proszę zatrzymaj się na chwilę

Jeżeli ty nie występujesz
Dla tego jednego dnia
Ponieważ nie istniejesz
To wtedy gwiazdy znikają

róże są czerwone
fiołki są niebieskie
cukier jest słodki
jak ty
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:40:26+01:00
Gwiazdy w twój uśmiech
Blask włosów
Gwiazdy są zawsze obecne
Jeśli są tam

Zawsze mogę zobaczyć
Gwiazdy w twój uśmiech
Poświęć trochę czasu ze mną
Proszę zatrzymać się na chwilę

Jeśli nie występują
Tylko jeden dzień
Ponieważ nie istnieją
Gwiazdy po prostu znikają

Róże są czerwone,
Fiołki są niebieskie.
Cukier jest słodki,
A więc jesteś
1 1 1
2010-02-17T18:40:29+01:00
Gwiazdy w uśmiechu blask włosów Gwiazdy są zawsze obecne Jeśli są tam zawsze mogę zobaczyć gwiazdy w twój uśmiech Poświęć trochę czasu ze mną Proszę zatrzymać się na chwilę Kiedy nie występują tu tylko jeden dzień Ponieważ jesteś nie ma Gwiazdki tylko fade away Róże są czerwone, Fiołki są niebieskie. Sugar is sweet, And so are you