Odpowiedzi

2009-10-14T10:34:45+02:00
7- 4/5 ÷2 1/2= 6 1/5 ÷ 2 1/2 = 13/5 x 2/5 = 2 3/5

1 1/4 × 1 3/5- (0,6-0,55)= 5/4 x 8/3 - (0,6-0,55)= 3 1/3 -0,05 = 10/3 - 5/100 = 110/300 - 15/300 = 95/300

4 1/2 × 2/3 - 1/4 ÷ 4,5 × 2 + 0,4 × 5= (9/2 x 2/3) - 1/4 ÷ 9 + 2 = 3 - 1/4 ÷ 11 = 2 3/4 ÷ 11 = 1/4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T10:36:48+02:00
1. 7 - 4/5 ÷ 5/2 = 7 - 4/5 × 2/5 = 7 - 8/25 = 7 - 0,32 = 6,68

2. 5/4 × 8/5 - 0,05 = 8/4 - 0,05 = 2 - 0.05 = 1.95

3. 9/2 × 2/3 - 1/4 ÷ 9/2 × 2 + 2 = 3 - 1/4 × 2/9 × 2 + 2 = 3 - 1/18 × 2 + 2 = 3 - 1/9 + 2 = 2 8/9 + 2 = 4 8/9
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T10:44:50+02:00
7- 4/5 ÷2 1/2= 7 - 8/25= 6 17/25

1 1/4 × 1 3/5- (0,6-0,55)=2-0,05=1,95

4 1/2 × 2/3 - 1/4 ÷ 4,5 × 2 + 0,4 × 5=3-1/9+2=4 8/9