Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:45:28+01:00
Najpierw określ jakie ip dostała drukarka albo jakie ma domyślnie potem na nią wchodzisz i ew zmieniasz żeby miała ip z twojej sieci a jeśli ma z dhcp to po sprawie
Dajesz potem dodaj drukarkę w Windowsie i następnie:
-Drukarka lokalna i odznaczasz automatycznie wykryj i Dalej
-Port inny czy tez niestandardowy i z listy wybierasz Standard TCP/IP port i dalej
-Wyskoczy Ci okienko z podaniem IP portu -> wprowadź ip drukarki a nazwa się utworzy sama jako IP_xxx.xxx.xxx.xxx i Dalej
- na koniec dojdziesz klikając dalej do wyboru modelu drukarki i jak wybierzesz to poklikaj dalej do końca i powinno działać.
1 5 1
2010-02-17T18:45:36+01:00
Dodawanie i konfiguracja drukarki sieciowej
Wchodzę do foldera Mój Komputer/Panel Sterowania/Drukarki
Klikam na ikonę Dodaj Drukarkę. Uruchomiony zostaje kreator dodawania drukarki
Wybieram opcję drukarki sieciowej.
Wpisuję nazwę zasobu (hosta udostępniającego drukarkę wraz z nazwą drukarki), w formie \\nazwa_hosta\nazwa_drukarki.
Wybieram typ drukarki (np. HP LaserJet)
Drukarka jest zainstalowana.

:)
1 5 1
2010-02-17T19:04:48+01:00
Dodawanie i konfiguracja drukarki sieciowej
Wchodzę do foldera Mój Komputer/Panel Sterowania/Drukarki
Klikam na ikonę Dodaj Drukarkę. Uruchomiony zostaje kreator dodawania drukarki
Wybieram opcję drukarki sieciowej.
Wpisuję nazwę zasobu (hosta udostępniającego drukarkę wraz z nazwą drukarki), w formie \\nazwa_hosta\nazwa_drukarki.
Wybieram typ drukarki (np. HP LaserJet)
Drukarka jest zainstalowana.