Odpowiedzi

2010-02-17T18:46:20+01:00
- uzdrowienie paralityka
- 40 dni na pustyni bez jedzenia
1 3 1
2010-02-17T18:46:40+01:00
1)Uzdrowienie opętanego
2)Uzdrowienie Córki Jaira-tylko jak cię spytają w szkole to żebyś wiedział(ona umarła,a Jezus dotkną rękoma jej twarz i powiedział wstań dziewczynk i wtedt ona ożyła)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:49:54+01:00
-przemiana wody w wino
-uzdrowienie opetanego
4 5 4