Odpowiedzi

2010-02-17T18:44:54+01:00
Tak była mową uczuć pełną romantyzmu i miłości :}
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:53:49+01:00
Tak. każdy z artystów za pomocą swoich atrybutów wyznawał uczucia i przeżycia związane z miłością, zdradą i nienawiścią. Poeci pisali o tych uczuciach wiersze a muzycy pisali utwory.




to wszystko co wiem ;]
2010-02-17T21:31:56+01:00
Tak muzyka w okresie romantyzmu była mowa uczuć .:P