Odpowiedzi

2009-10-14T10:45:44+02:00
STOWARZYSZENIA:
1. Stowarzyszenie "Zdrowa Rodzina"
2. "Pieśń Kozła" Stowarzyszenie Kultury Teatralnej
3. Stowarzyszenie NASZ ŚWIAT
4. Stowarzyszenia Przedsiębiorców Ziemi Kobierzyckiej
5. Pantograf - Stowarzyszenie Grupa Edukacyjna

FUNDACJE:
1. "Promyk Słońca"
2. "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową"
3. "Eko-Raj"
4. "PROM"
5. Fundacja Edukacji Międzynarodowej

ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO:
1. "ALFA"
2. "BANK ŻYWNOŚCI WE WROCŁAWIU"
3. "BEZPIECZNA ODRA-ZWIĄZEK MIESZKAŃCÓW DORZECZA"
4. "CENTRUM ZDROWIA I EDUKACJI"
5. "DOLNOŚLĄSKIE KOŁO PRZYJACIÓŁ DZIECI Z FENYLOKETONURIĄ"
2009-10-14T10:45:56+02:00
Fundacja im. Brata Alberta

BANK ŻYWNOŚCI WE WROCŁAWIU

"FUNDACJA ALZHEIMEROWSKA - WSPIERANIE DIAGNOSTYKI, LECZENIA, NAUKI I DYDAKTYKI W LECZNICTWIE PAŃSTWOWYM I PRYWATNYM W RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ I W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWEJ"

Centrum Praw Kobiet we Wrocławiu

Fundacja "Dogolandia"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T10:54:06+02:00
Stowarzyszenie
-"pieśń kozła"
-"civitas christiana"
-stowarzyszenie elektryków polskich oddział
-stowarzyszenie "zdrowa rodzina"
-stowarzyszenie pisarzy polskich oddział we wrocławiu

fundacje

-"Promyk Słońca" Centrum Fundacji

-"Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową"

-"Eko-Raj" Dolnośląska Fundacja Ekorozwoju

-"PROM" Fundacja Integracji Społecznej

-"Manus" Fundacja

-"Lubiąż" Fundacja

organizacje pożytku publicznego
-"alfa"
-"bank żywności we wrocławiu"
-"centrum zdrowia i edukacji"
-"fundacja albertówka"
-"fundacja dobroczynności"
-"fundacja kocie życie"