Odpowiedzi

2010-02-17T19:25:17+01:00
Uczulenie na produkty mleczne:
* wysypka
*mdłości
*wymioty
Uczulenie sierść zwierząt:
* wysypka
*kichanie
*łżawienie
*czerwone oczy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:35:00+01:00
Reakcje alergiczne skórne:
-swędzenie i zaczerwienienia - np. sierść zwierzat.
Reakcje alergiczne oddechowe:
-kichanie, zatkany nos, ból zatok - np. kurz
Reakcje alergiczne pokarmowe:
-Krztuszenie, bóle brzucha, napady drgawkowe, możliwość zamknięcia się przełyku - alergia na pokarmy lub leki
1 5 1