Odpowiedzi

2010-02-17T18:52:20+01:00
18km/h = 5m/s
m25/2 = m12,5
m3x10 = m30
Większą energię masz siedząc na drzewie.


licze na naj
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:54:33+01:00
Dane:
wysokości 3m,
prędkością 18km/h?
Szukane:
KIEDY MASZ WIĘKSZĄ ENERGIĘ ?
Rozwiązanie:
Ep=mgh
Ep=m*10m/s²*3m=30m
18 km/h=5 m/s
Ek= mV²/2=m*25m/s/2=12,5m
Odp:Większą energię masz, gdy siedzisz na drzewie na wysokości 3m.
1 5 1