Odpowiedzi

2010-02-17T18:51:45+01:00
Jak się uczyć
wolny czas na przerwach
-powrót ze szkoły do domu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:52:08+01:00
1.Wzory matematyczne
2.Świat przedstawiony w lekturach, które przerabialiście
3.Opisać życie np. gadów
1 5 1
2010-02-17T19:06:26+01:00
Ja w twoim wieku robiłam na temat szkoły :
- o siatce,
- ogólnie o szkole,
- o jakimś przedmiocie który lubisz :)