Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:00:15+01:00
Oblicz rozpuszczalność cukru wiedzac, ze w 200g wody w temp. 20stopni C rozpuszcza sie 400g cukru.
rozpuszczalanosc, czyli maksymalna ilosc gram substacji na 100g rozpuszczlnika
jezeli w 200g wody(rospuszczalnika znajduje sie 400g cukru(substa)
to w 100g wody znajduje sie x
X=100gx400g/200g=200g
R=200g/100grospuszczlnika
1 1 1
2010-02-18T00:25:15+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. rozpuszczalności
400g cukru------200g wody
xg cukru---------100g wody
x=400*100/200
x=200g cukru
Rozpuszczalność cukru wynosi 200g
12 1 12