Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:04:01+01:00
Pozyteczne pszczoły robią miód
biedronki zjadaja mszyce
szkodniki
stonka jest szkodnikiem upraw
osa- zjada pożyteczne owady
komary gryza ludzi
2010-02-17T19:10:06+01:00
Owady pożyteczne; pszczoły, trzmiel, biedronka, mrówka, jedwabnik morowy, kruszynek

owady szkodliwe: stonka ziemniaczana, bielinek kapustny, kornik drukarz, wołek zbożowy, mol odzieżowy, owocówka, jabułkówka, brudnica, mniszka

owady przynoszące choroby: komar widniszek - przynosi malarię, mucha- śpiączka afrykańska, wesz- odzieżowy tyfus, mucha domowa- choroby (brudnych rąk)


POMOGŁAM JAK UMIAŁAM :):)