Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:00:45+01:00
Słoń słoniątko
woda wodny
bloto blotny
roslina roslinny
cierń cierniowy
rosnąć urosnąć

;)
43 4 43
2010-02-17T19:01:23+01:00
Słoń- słoniowi,słoniu
woda- wodzie,wody,wodom,wodociąg
błoto-błota,błocie,błotem
roślina-rośline,roślinom
cierń-cierniem,cierniowy
rosnąć-rosnęło,rośnie

Pozdrawiam
25 3 25
2010-02-17T19:08:39+01:00
Słoń - słonik
woda - powódź (?)
błoto - błotnisty
roślina - roślinka
cierń - cierniowy
rosnąć - wyrosnąć
dzięki - podziękować
45 4 45