Odpowiedzi

2010-02-17T19:00:40+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/449336

to zadanie juz tu kiedyś było ;) u góry masz linka :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:00:42+01:00
Jezus przeszedł przez zamknięte drzwi aby udowodnić apostołom że zmartwychwstał. Pokazywał im blizny na dłoniach i stopach ale nie wierzyli. Dopiero po przejściu przez zamknięte drzwi uwierzyli że Jezus zmartwychwstał
1 5 1
2010-02-17T19:01:48+01:00
1) Zmienia wodę w wino

Przy pierwszym zapisanym cudzie, który miał miejsce w Kanie na obszarze Galilejskim, Jezus na weselu zamienia wodę w wino po tym, jak nieoczekiwanie skończyły się jego zapasy gospodarzowi.

Jana 2:6-11

2)Leczy sługę setnika.

W kolejnym cudzie, Jezus uzdrawia sługę setnika w Kapernaum, nie kontaktując się przy tym w żaden sposób z chorym.

Mateusza 8:5-13
Łukasza 7:1-10

3)Chodzi po jeziorze i zatrzymuje burzę

Jezus jest widziany, jak chodzi po powierzchni Morza Galilejskiego! Jeden z Jego uczniów, w przypływie wiary, zaczyna również iść po powierzchni wody w kierunku Jezusa. Chwilę później jednak uczeń zaczyna wątpić i wpada do wody, ale Jezus go ratuje.

Mateusza 14:22-33
Marka 6:45-52
Jana 6:16-21

4)Przeklina drzewo figowe, które następnie usycha.

Jezus dokonuje tego cudu aby pokazać nadchodzący sąd nad narodem Izraela, który z powodu odrzucenia Jego przesłania wkrótce "uschnie" - pójdzie w niepamięć - pod militarną mocą Imperium Rzymskiego. Cud ten ma miejsce w poniedziałek, tuż po triumfalnym wjeździe Jezusa do Jerozolimy, a zaledwie kilka dni przed swoją śmiercią i zmartwychwstaniem.

Mateusza 28:2-20
Marka 16:1-20
Łukasza 24:1-48
Jana 20:1-31