Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T11:00:13+02:00
Adaptacja filmowa jest o wiele ciekawsza, gdyż ukazuje emocje, jakie towarzyszyły bohaterom. Co prawda, gdy czytamy książkę wyobrażamy sobie sceny i postacie, ale w filmie jest to świetnie pokazane. Bardziej zainteresowała mnie adaptacja filmowa, ponieważ wszystkie sceny są świetnie ukazane, można wczuć się w sytuację bohaterów, towarzyszyć im od początku do końca obrazów, smucić się i cieszyć wraz z nimi.
To pytanie już było.
http://zadane.pl/zadanie/47657
2009-10-14T11:03:19+02:00
Mnie na przyklad bardziej zainteresowala ksiazka romeo i julia,ksiazka ta oddaje odczucia bohaterow,jakie im towarzysza,jednak film nie zawsze potrafi wszystko doskonale odzwierciedlic.