Odpowiedzi

2010-02-17T19:06:30+01:00
-6x+24
-3x+6xy
2x-4y-5
-xy+2/3
-yx+1/4
3x(kwadrat)+x-2x
2010-02-17T19:09:19+01:00
* -6(x-4)= -6x+24=
6x=24//6
x=4
*-3(x-2y)= -3x+6y
*2(2x-2y-2,5)= 4x-4y-5
*-2y(1/2x-1/3)= -xy+2/3y
* 1/2(2xy+1/2)= xy+1/4
*3x(x+1/3-2/3)= 3x2+x-2x= 3x2(kwadrat)-x
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:16:47+01:00
-6(x-4)= -6x + 24
-3(x-2y)= -3x + 6y
2(x-2y-2,5)= 2x - 4y - 5
-2y(½ x-⅓)= -xy + 2/3y
1/2(2xy+1/2)= xy+1/4
*3x(x+1/3-2/3)= 3x(kwadrat) +1x - 2x