Odpowiedzi

2010-02-17T19:08:38+01:00
Read - czytać
draw - malować
learn - uczyć się
exercise - ćwiczyć
count - liczyć
make - robić
speak - mówić
give - dawać
eat - jeść
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:19:02+01:00
Rysować - draw (ołowkiem)
Temperować - sharpen
paint - malować
cut - obcinać
write - pisać
dispatch - wycinać
gauge - mierzyć
count - liczyć (kalkulator)
change Contribution - wymienic wklad
change Cartridge - wymienić nabój
Buckle knapsack - zapiąć plecak
prepare table - przygotowac tablice
use a chalk - uzywać kredy
broke exercies book - rzucić ćwiczeniami
broke a pen - zepsuc pioro


2010-02-17T23:07:49+01:00
Read (czytać)
listen ( słuchać)
play (grać)
write (pisać)
learn (uczyć)
do homework (odrabiać prace domową)
cut (obcinać)
paint (malować)
Solve task (rozwiązywać zadanie)
ask (pytać)
talk ( mówić)
run (biegać)
repeat (powtarzać)
answer (odpowiadać)
exercise ( ćwiczyć)