Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:04:16+01:00
X+y=15 /*(-6)
6x+12y=120 6-liczba krawedzi czworoscianu, 12-liczba krawedzi szescianu

-6x-6y=-90
6x+12y=120
------------------------- dodaje stronami
6y=30
y=5
x=10

29 1 29
2010-02-17T19:04:36+01:00
X+y=15 /*(-6)
6x+12y=120 6-liczba krawedzi czworoscianu, 12-liczba krawedzi szescianu

-6x-6y=-90
6x+12y=120
------------------------- dodajemy
6y=30
y=5
x=10
26 2 26