Odpowiedzi

2010-02-17T19:06:59+01:00
1:200000
1cm- 2 km
1:30000
1cm- 300m
1:4000000
1cm- 40 km
1:50000000
1cm- 500 km

Pzdr
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:08:01+01:00
1:200000
1cm------>200000cm (:100000cm)
1cm------>2km

1:30000
1cm------>30000 (:100cm)
1cm-----> 300m

1:4000000
1cm------>4000000 (:100000cm)
1cm------>40km

1:50000000
1cm------>50000000 (:100000cm)
1cm-----> 500km
1 5 1
2010-02-17T19:10:50+01:00
1:200000cm=200m,2km
1:30000cm=30m,03km
1:4000000cm=4000m,40km
1:50000000cm=50000m=500km