Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:12:39+01:00
= 25 m - długość basenu
b = 6*1,4 m = 8,4 m - szerokość basenu
H = 1,5 m - głębokość basenu

1. Obliczam objętość basenu
V = a*b*H
V = 25 m * 8,4 m * 1,5 m
V = 315 m³

2. Obliczam ile l wody zmieści sie w basenie
V = 315 m³

1m³ = 1000 dm³
V = 315 m²* 1000 dm³/1m³ = 315.000 dm³
V = 315.000 dm³ = 315.000 l
1 dm³ = 1l

V = 315.000 l
2010-02-17T19:14:18+01:00
6*1,4*25*1,5=315m3
315*1000=315 000
2010-02-17T19:14:47+01:00
A=25m=250 dm
b=6*1,4m=8,4m= 84dm
c=1,5m=15dm

V=a*b*c
V=250 dm*84dm*15dm=315000dm3=315000l=315000kg
1 l=1kg