Hej wszystkim proszę was o pomoc
muszę odmienić z niemca slówka tylko ze nie tak normalnie np.
ich schwimme
napiszę jak na lekcji robiliśmy :D
du-malst--->mal!
Ihr-malt---> malt ihr!
Sie-malen--->malen Sie bitte
jeżeli sie nie mylę to w rozkazach mam mieć:D
oto słówka które mam odmienić
rennen
arbeiten
bezuchen czy jak to tam sie pisze :D
tanzen ;] pozdro :0

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:29:08+01:00
Schwimmt!
rennt!
arbeit!
bezuch!
tanzt!
myśle że pomogłam ;)
2010-02-17T19:34:09+01:00
Chodzi o tryb rozkazujący

Rennen:

renn du!
rennt ihr!
rennen Sie!


Arbeiten:

arbeite du!
arbeitet ihr!
arbeiten Sie!


Besuchen:

besuch du!
besucht ihr!
besuchen Sie!


Tanzen:

tanz du!
tanzt ihr!
tanzen Sie!