Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:16:14+01:00
Dla rodziców - Dla kochanych rodziców (..imię..)
Dla dziecka - To dla ciebie słoneczko twoi kochani rodzice...
Dla kogoś bardzo szanowanego - Mam zaszczyt zadedykować pani/panu tą książkę ponieważ jest pan/pani dla mnie wzorem....
2010-02-17T19:18:42+01:00
Dla Was, Kochani Rodzice, za to, że zawsze mogę na Was liczyć, za stworzenie ciepłego, kochającego domu, w którym każdy chce zostać...

Dla mojej małej Ani...
Aby poznała otaczający świat właśnie dzięki tej książeczce...

W podziękowaniu za to, co zrobił Pan dla mnie...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:23:15+01:00
Kochanym rodzicom w podziękowaniu za trud włożony w moje wychowanie i wykształcenie córka.....
Kochanemu synowi życząc sukcesów w dalszym życiu rodzice.
Nauczycielce Pani.....za trud włożony w przygotowanie nas do matury z wyrazami szacunku uczniowie klasy III Liceum ogólnokształcącego w....
1 5 1