Odpowiedzi

2010-02-17T19:16:17+01:00
Dlatego że jest to rok przestępny występuje on co 4 lata
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:17:46+01:00
Ponieważ następuje rok przestępny

pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:22:51+01:00
Jest to związane z rokiem przystępnym, który ma 366 dni zamiast 365.
Okrążenie Ziemi wokół Słońca trwa 365 dni i 6 godzin czyli 365 i 1/4 po czterech latach daje to 4/4 czyli jeden cały dodatkowy dzień