Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T11:11:48+02:00
1.Nasza klasa cała szkoła ona jest zawsze wesoła,
Nasza pani super jest Ia is the best.
2.My bardzo się dziś cieszymy że w gimnazjum się widzimy,
Pani nasza happy jest Ia heavy test.
3.Pani uczy nas angola good morning mówi do nas,
na lekcjach fajna zabawa hello jacek hello maras.
4.Chłopcy lubią w piłkę grać nożna ręczna nie wiem sam,
Dziewczyny co lubią nie wiem ale wiem że lubią siebie.
5.Taka nasza klasa jest co kto sądzi sam nie wiem,
my się dziś bardzo staramy i oceny dobre mamy.
21 1 21
2009-10-14T11:12:18+02:00
Http://www.youtube.com/watch?v=-HKYCVyfqP8
21 4 21