Odpowiedzi

2010-02-17T19:22:01+01:00
PanieJezu, proszę cię abys dał mi pokój serca. dziekuję za to ze zawsze jestes przymnie i nadal sie mna opiekujesz. w tej trudnej sytuacji potzrebuje twojego wsparcia. Jezu prosze pomóż mi. Wiem ze zawszemogę na Ciebieliczyć. Moje serce jest oddane Tobie więc liczę na Ciebie. Pokój serca niech bezie twoim darem dla mnie. Amen
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:42:28+01:00
Panie Boże..
Zwracam się do Ciebie o to, abyś zawsze gościł w moim sercu.
Aby nigdy nie przedostało się do niego zło, które podstępne jest i nienawiść czyni. Proszę Cię o to, abyś pomógł mi, by w moim sercu nastał pokój. Abym z godnością i umiłowaniem mogła patrzeć na innych i wspierać ich w każdej potrzebie. Abym miłosierną była dla bliźnich i z poszanowaniem traktowała sobie równych i gorszych od siebie, bym nie zatapiała się w beznadziei i egoizmie. Proszę, spraw, by w moim sercu zakwitła wiosna, a ja postaram się grzeszną istotą nie być, lecz w całości oddaną Tobie.
45 4 45