Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T11:51:02+01:00
Dużo pokus odciąga nas od Pana Boga.
* Chęć oglądania telewizora
* Chęć komputera
* ZAPOMINANIE O CODZIENNEJ MODLITWIE
* Obgadywanie innych
* Chodzenie na dwór zamiast do Kościoła
* Oglądanie filmów dozwolonych +18
* Myślenie o tych filmach
* Chęć zapalenia itp.



;))
1 5 1
2010-02-18T11:52:51+01:00
Rzeczy odciągające nas od Jezusa i jego nauk.;
- Chęć pierwszego razu . (pierwsze piwo , papieros)
- Złe towarzystwo.
- Oglądanie nie stosownych filmów .
- Granie w nie odpowiednie gry.
- nie chodzenie do koscioła , z powodu lenistwa.