Odpowiedzi

2010-02-17T19:25:53+01:00
Tak jak zapewne słyszałaś na religii , Bóg zesłał na rzymian plagę między innymi szarańczy . Szarańcze zniszczyły plony przez co ludzie nie mieli co jeść . Podsumowując : - Szarańcze są szkodliwe , ponieważ niszczą plony .
Najlepsza Odpowiedź!
  • XTZX
  • Rozwiązujący
2010-02-17T19:51:27+01:00
Rozwinę to co napisała andzia509:

Szarańcza była ósmą z dziesięciu plag, którą Bóg zesłał na faraona Egiptu. Klęski miały go przekonać, by uwolnił Izraelitów. Łatwo sobie wyobrazić przerażenie ludzi i ich przekonanie, że szarańcza musi mieć boskie pochodzenie. Wszak znikąd pojawia się nagle wielka chmura, która potrafi przesłonić słońce. Na moment robi się ciemno, owady opadają na pola i ogołacają je doszczętnie. Zarówno tempo, w jakim to się dzieje, jak i rozmiary zniszczeń są zdumiewające. Ostatni największy atak szarańczy był już nie w czasach biblijnych, ale w listopadzie ubiegłego roku - 6-kilometrowej długości stado pożerało uprawy w Australii.